Stenlille Grusgrav
“Jeg får meget positiv feedback på vores markedsføring – især de små videoer, vi optager. Der er også nye kunder, der ringer, fordi de har læst om et produkt i en af vores artikler på bloggen. Så det, Bureau P gør, har en meget konkret effekt på vores indtjening,” siger Christian Kalle fra Stenlille Grusgrav.
Stenlille Grusgrav: Fra ukendt til en lokal grusgrav med kvalitetsmaterialer
Da Christian Kalle åbnede Stenlille Grusgrav i 2018 havde den ingen hjemmeside, og den var ikke på de sociale medier. Bureau P var med helt fra start og fik udarbejdet en kommunikationsstrategi, skrevet webtekster, oprettet en blog og påbegyndt markedsføring af grusgraven på flere sociale medier. I dag har Stenlille Grusgrav sin egen YouTube kanal, og der postes næsten dagligt på Facebook, ligesom Christians egen LinkedIn profil også er en vigtig del af markedsføringen.
“Det er tit Anette, der får en ny ide, som hun synes, vi lige skal afprøve. Senest har vi fået en blog, hvor vi blandt andet skriver om vores forskellige specialprodukter. På den måde har rideskoler i Nordsjælland fået øje på, at vi sælger ridebanesand, og sjællandske bønder har kontaktet os for at høre mere om vores kosand,” siger Christian Kalle.
Alt dette har været med til at sætte Stenlille Grusgrav på landkortet sammen med det opsøgende salg, som Christian Kalle selv laver.
En markedsføring i stadig udvikling
Der bliver løbende flettet nye ting ind i kommunikationsstrategien for Stenlille Grusgrav. Det hænger også sammen med, at det er en relativ ny virksomhed, som Christian Kalle stadig er i gang med at udvikle, og det viser meget godt, hvordan behovet for markedsføring hele tiden ændrer sig.
Besøg stenlillegrusgrav.dk her.
Læs om Stenlille Grusgravs nye bæredygtighedsstrategi og de udvalgte fire mål fra FNs Verdensmål. Det udviklingsarbejde står Anette fra Bureau P i spidsen for.