Effektmåling – virker din markedsføring?

Bliv klar på effekten af din kommunikation. Om du når ud til de rigtige målgrupper og får det ønskede udbytte. Det kan være svært at vurdere om din markedsføring egentlig giver det udbytte, du ønsker. Mange ”likes” og delinger på de sociale medier er ikke altid ensbetydende med, at du når ud til de ønskede kundegrupper. Eller at dine brugere er tilfredse med den brugerrejse, du sender dem ud på.

Derfor er det væsentligt at kunne måle den præcise effekt – både på kort og på lang sigt. Vi kan hjælpe med at sætte effektmål op sammen med dig og din virksomhed, når vi tilrettelægger de konkrete markedsføringstiltag.

GOOGLE ANALYTICS

Din online markedsføring kan undersøges ved hjælp af statistikken fra din virksomheds hjemmeside, som online-værktøjet Google Analytics trækker. Her kan du se hvor dine brugere kommer fra og få viden om deres adfærd på din hjemmeside og se, om dine call-to-actions virker.

BRUGERTESTS

Hvis du har brug for en uddybende forklaring på brugeres adfærd, så er konkrete brugertest en mulighed. Det kan gøres via konkrete interviews af brugerne eller ved at udsende spørgeskemaer/ evalueringsark og gennemføre en egentlig kvantitativ analyse.

FOKUSGRUPPER

Det kan også være nyttigt at lave opfølgende interviews med tilfældigt udvalgte brugere eller egentlige fokusgruppeanalyser af en afgrænset gruppe af dine brugere/kunder.

LAD OS LAVE EFFEKTMÅLING AF DIN MARKEDSFØRING

Vi har erfaring med alle tre former for effektmålinger. Kontakt os meget gerne for et uforpligtende tilbud. Bureau P er din samarbejdspartner gennem hele processen og vi står klar med rådgivning om de forskellige former for effektmåling. Hør mere om hvad vi kan ved at skriver til info@bureaup.dk eller ringe på 5223 3633.

Skriv til info@bureaup.dk eller ring på 5223 3633. Vi svarer altid hurtigt tilbage

Gl. Ringstedvej 33, 4300 Holbæk 

Email: info@bureaup.dk

CVR: 37 33 38 40

BUREAU P

Telefon: 52 23 36 33